Nu-ți pierde angajații

Cu inflația la 15% din ce în ce mai mulți angajați vor rămâne fără bani înainte de salariu. AEVA îi ajută să treacă peste șocurile financiare astfel încât presiunea pe bugetul tău de salarii să fie redusă

Mai puține demisii

Companiile care oferă flexibilitate în plata avansului, au cu până la 40% mai puține demisii și un scor de peste 80% a mulțumirii angajaților

Mai ușor de recrutat

Candidații preferă companiile care le oferă avans pentru că asta îi susține financiar până la primul salariu dar și pe termen lung

Mai productivi

Peste 50% din angajații care pot lua avans la salariu raportează un nivel mai scăzut de stres, ceea ce îi ajută să se concentreze la job

Întrebări frecvente

AEVA e construită în așa fel încât să se adapteze modului în care lucrezi, pentru a nu-ți da de lucru în plus. Ne ocupăm noi de tot.

1. Cum funcționează?

AEVA le oferă angajaților tăi o modalitate prin care să își poată utiliza 50% din banii pentru zilele muncite. Suma disponibilă se actualizează zilnic pentru a reflecta fiecare zi muncită în plus. Înainte de ziua de salariu vei primi raportul si ne vei transfera suma pe care am plătit-o către angajați ca avans.

2. Cât costă și cine plătește serviciul?

Costul serviciului este suportat de către angajator plătind un comision lunar (de la 15 lei/angajat). 

3. Cum protejăm datele personale?

AEVA respectă cele mai stricte standarde în ceea ce privește accesul la datele personale ale angajaților tăi. Dacă nu dorești să ne împărtășești salariile lor, ne poți trimite o sumă limită de plată pentru fiecare angajat.

4. Îmi afectează AEVA payroll-ul?

Nu, AEVA nu îți modifică procesele interne și se poate integra cu soft-ul de payroll pe care îl folosești deja. Dacă alegi această variantă, întreg procesul va fi automatizat.

5. Cât durează implementarea?

În funcție de varianta aleasă, implementarea poate dura de la câteva ore la maxim o săptămână. Însă, volumul de timp pe care ți-l solicităm va fi de doar câteva ore indiferent ce varianta alegi.

6. Ce limitari are serviciul AEVA?

Singurii angajați care nu se califică sunt cei aflați în preaviz. În afară de această restricție, poți decide dacă dorești să impui și alte limitări cu privire la sumele maxime, ultima zi din lună în care pot face retrageri, etc.

7. Afectează gradul de îndatorare?

Avansurile plătite de către AEVA nu sunt credite acordate angajatilor, așa că nu afectează în niciun fel gradul de îndatorare al acestora. 

8. Cum fac angajații solicitările?

Angajații au la dispoziție o aplicație mobilă unde își crează un cont pe baza codului tău unic de companie. În cadrul aplicației pot vedea suma disponibilă pentru retragere și suma ce urmează să fie primită la salariu. Oricând doresc să ia un avans, completează suma dorită și dacă aceasta este mai mică sau egală cu suma disponibilă, va fi virată în contul lor bancar sau pe card.

9. Cum evităm plățile necuvenite?

Angajații care își dau demisia, concediați sau cei care lipsesc nemotivat, vor fi semnalizați în platforma AEVA pentru angajator pentru a se evita plata oricărei zi de avans în plus. Dacă s-a ales pentru integrarea cu sistemul de Payroll, aceste notificări se vor face automat. AEVA are de asemenea măsuri de siguranță pentru identificarea oricăror tranzacții suspecte iar sumele mari sunt verificate manual.

Contactează-ne!

Dorești să afli mai multe despre cum te poate ajuta AEVA să ai angajați mai fericiți? Lasă-ne un mesaj și te vom contacta chiar astăzi!

CREDOLA IFN SA
Bd. Iancu de Hunedoara 8, Sector 1, București

CUI: 41142517

Telefon: 0374.822.861
Email: [email protected]

Luni-Vineri: 9:00 – 18:00

Solicita un Trial gratuit
Sunt de acord ca AEVA sa stocheze si sa prelucreze datele mele personale