Sprijiniți-vă angajații pentru bunăstarea lor financiară!

Angajații care învață să își gestioneze mai bine banii

  • Au mai puțin stres cu privire la finanțele lor de zi cu zi.
  • Sunt mai fericiți și mai productivi la locul de muncă.
  • Sunt mai protejați împotriva riscurilor financiare.
  • Sunt capabili și încrezători să ia decizii financiare mai informate
  • Vor cultiva în organizație obiceiuri financiare mai sănătoase.

Cu avansul salarial AEVA stresul de a rămâne fără bani până la salariu dispare!

Plățile salariilor în cicluri lunare sau bilunare cunoscute ca avans și lichidare sunt foarte stresante de multe ori, pentru angajații cu venituri mici. Cu atât mai mult când un nou angajat așteaptă primul salariul chiar și 6-8 săptămâni.

AEVA – Reduce stresul angajaților tăi, dându-le acces la banii pentru zilele deja lucrate

Pentru mai multe detalii accesează formularul de contact https://aeva.ro/#contact-section

Astfel, ca un angajat să treacă de o astfel de perioadă care este una de stres, ajunge să contracteze împrumuturi cu costuri mari. Acestea pe termen lung vor aduce un stres financiar în plus.

Departamentul de resurse umane și recrutare poate aduce un mix nou de beneficii mai relevant mai ales în contextul unei inflații de 15%. Iar pentru sistemul hibrid de lucru la birou dar și de acasă, multe din beneficiile anilor 2020 nu mai sunt relevante.

Iată de ce credem că bunăstarea financiară a angajatului nostru este mai importantă azi în contextele actuale. Este mai mult decât un nou trend, azi este considerat un „MUST HAVE”.

Costul unui astfel de beneficiu nu este mai mare de 2 euro + TVA per angajat. În acest fel, accesibilitatea pentru AEVA, beneficiu extra-salarial relevant este atât pentru companii mici, mijlocii dar și pentru companii cu peste 1000 de angajați.

Un studiu PWC spune că 78% dintre angajații stresați din punct de vedere financiar ar fi mai atrași de o altă companie căreia îi pasă de bunăstarea lor financiară.

PWC