Cuprins
1. Descrierea și scopul – acceptarea termenilor și condițiilor utilizării Platformei 2
4. Cine poate utiliza Platforma?. 3
5. Cum funcționează Platforma?. 4
6. Completarea cererii de acordare a Avansului Salarial 7
7. Procedura de evaluare a cererilor 8
8. Limitele Avansurilor Salariale. 9
9. Plata Avansurilor Salariale. 9
10. Restricționarea, suspendarea sau încetarea posibilității de a solicita Avansuri Salariale. 10
11. Comisioane și plata acestora. 11
12. Limitări de răspundere. 11
13. Limitarea răspunderii privind Platforma. 12
16. Prelucrarea datelor cu caracter personal 13
17. Folosirea cookie-urilor 14
18. Link-uri către entități terțe. 14
19. Drepturi de proprietate intelectuală. 14
20. Încetarea contractului, închiderea Contului de Utilizator de pe Platformă. 14
21. Modificarea Termenilor și Condițiilor 15
23. Legea aplicabilă și jurisdicție. 16
1. Descrierea și scopul – acceptarea termenilor și condițiilor utilizării Platformei
Îți mulțumim că ai ales utilizarea serviciilor oferite de AEVA TECHNOLOGY S.R.L. prin intermediul Platformei.
Astfel, poți solicita Avansuri Salariale, în limitele agreate de noi cu Angajatorul tău, pe care le poți consulta oricând pe Platformă. De asemenea, poți obține informații despre suma maximă pe care o poți primi cu titlu de Avans Salarial și direct de la Angajatorul tău.
Acest Contract reglementează relația dintre noi, în calitate de Prestator de servicii și mandatar al Angajatorului tău, și tine, în calitate de Angajat care a încheiat un contract de muncă valabil cu Angajatorul tău, și stabilește modul de acces și utilizare a Platformei. Orice versiune ulterioară a Platformei se va supune acestui Contract, dacă nu se prevede altfel.
Te rugăm să parcurgi și să citești în integralitate acești Termeni și Condiții, Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și celelalte Documente Contractuale.
Utilizarea Platformei, utilizarea prin intermediul site-ului a serviciilor și/sau a aplicației, crearea Contului de Utilizator în Platformă, precum și posibilitatea de a solicita Avansuri Salariale vor fi posibile numai după parcurgerea, înțelegerea și acceptarea prin bifarea acordului tău pentru Termeni și Condiții, Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și orice alte Documente Contractuale pe care ți le vom prezenta.
În cazul în care nu ești de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și cu Documentele Contractuale, procesul de creare a Contului de Utilizator nu va putea continua și, astfel, nu vei putea beneficia de serviciile furnizate prin intermediul Platformei.
Pe de o parte, noi, AEVA TECHNOLOGY S.R.L. , o societate din România, cu sediul social la adresa Bd. Iancu de Hunedoara nr. 8, etaj 4, București, având număr de înregistrare în Registrul Comerțului J40/10426/2022, cod unic de identificare 46231402, denumită în continuare Prestatorul sau noi,
și
Clientul, având datele personale declarate în pagina de înregistrare în Platforma, denumit în continuare tu sau Angajatul.
„Angajatorul” – reprezintă societatea/ entitatea la care tu ești angajat cu contract de muncă valabil, care ne mandatează pe noi să îți acordăm, în numele și pe seama lui, Avansurile Salariale;
„Angajatul” sau „tu” – înseamnă orice persoană fizică care îndeplinește condițiile de utilizare a Platformei, conform Documentelor Contractuale și care își dezvăluie datele personale solicitate prin intermediul Platformei pentru înregistrarea pe aceasta și pentru crearea Contului de Utilizator și care beneficiază de serviciile furnizate prin intermediul Platformei;
„Avansul Salarial” – reprezintă partea din salariul tău sau din contraprestația asumată de Angajator pentru luna în curs ori suma fixă stabilită de acesta, pe care o soliciți anterior datei plății salariului stabilită de Angajator, în limitele agreate de noi cu Angajatorul tău;
„Contul de Utilizator” – reprezintă interfața/ contul tău pe Platformă, de unde vei putea, printre altele, consulta Soldul tău Disponibil, face cererile de Avans Salarial, primi notificări privind aprobarea sau respingerea cererilor, precum și ține legătura cu noi;
„Documente Contractuale” sau „Contract” – reprezintă toate documentele care reglementează relația contractuală dintre noi, Prestatorul, și tu, Angajat, incluzând, dar fără a se limita la: Termeni și Condiții, Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, Politica de Cookies, instrucțiuni de utilizare Platformă etc.;
„Limita Individuală” – reprezintă procentul din salariul unui angajat sau suma fixă stabilită de Angajator, pe care un Angajat o poate retrage într-o lună, cu titlu de avans salarial;
„Limita Maximă” – reprezintă cuantumul maxim al sumelor înaintate din fondurile proprii ale AEVA pentru plata avansurilor salariale;
„Limita Zilnică” – reprezintă cuantumul maxim care poate fi retras într-o zi de toți Angajații unui Angajator;
„Prestatorul” sau „noi” – se referă la societatea AEVA TECHNOLOGY S.R.L., astfel cum este indicată la secțiunea Părți de mai sus, furnizorul de servicii digitale, administrator al Platformei și mandatar al Angajatorului tău pentru plata Avansurilor Salariale;
„Platforma” – înseamnă platforma digitală care îți este pusă la dispoziție de Prestator, pe un website, precum și aplicația mobilă prin intermediul căreia Angajații vor putea, în urma înregistrării și verificării identității și a raportului contractual cu Angajatorul, să solicite Avansuri Salariale pentru zilele de muncă deja lucrate și prin intermediul căreia Angajatorul va putea să urmărească cererile de Avans Salarial și să beneficieze de alte funcționalități și servicii;
„Politica de Cookie” – reprezintă Documentul Contractual ce cuprinde regulile privind utilizarea cookies-urilor pe Platformă;
„Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal” – reprezintă Documentul Contractual ce cuprinde regulile privind protecția datelor cu caracter personal, în conformitate cu care sunt prelucrate datele tale;
„Societatea Payroll / Platforma HR” – reprezintă, după caz, fie serviciul/ departamentul de resurse umane din cadrul Angajatorului tău, fie furnizorul extern pe care Angajatorul tău l-a contractat pentru a gestiona aspectele de resurse umane;
„Soldul Disponibil” – reprezintă partea din salariul tău sau suma fixă stabilită de Angajator pe care tu o poți solicita ca Avans Salarial.
4. Cine poate utiliza Platforma?
Platforma poate fi folosită de orice persoană fizică, cu îndeplinirea următoarelor condiții:
- Să fie cetățean român cu domiciliul/ reședința în România, cetățean al unui stat membru U.E. sau cetățean străin, cu drept de ședere pe teritoriul României;
- Să aibă cel puțin 18 ani și capacitate de exercițiu, în condițiile legii;
- Să aibă un contract de muncă valabil cu un Angajator;
- Să dețină un cont bancar activ la o instituție financiară din România;
- Să nu îi fi fost interzis accesul la Platformă de către noi, ca urmare a încălcării anterioare a acestor Termeni și Condiții sau altor Documente Contractuale;
- Să nu fi primit interdicția din partea Angajatorului de a-i acorda accesul la Platformă;
- Să nu îi fi fost interzis accesul sau înregistrarea pe Platformă din alte motive.
5. Cum funcționează Platforma?
Platforma îți permite să soliciți Avansuri Salariale în condițiile agreate de noi cu Angajatorul tău.
Accesul la Platformă se face din adresa de website www.aeva.ro sau descărcând gratuit aplicația software pe un telefon din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Pentru aceasta ai nevoie de o conexiune la internet și cea mai recentă versiune de aplicație instalată. Altfel, noi nu putem garanta funcționarea Platformei.
Pentru utilizarea Platformei în cele mai bune condiții urmărirea pașilor se face exclusiv în modalitățile indicate de noi. Orice încercare de acces la Platformă, prin alte metode ori mijloace, în afara celor permise de noi, poate reprezenta o încercare de accesare frauduloasă și poate fi dedusă organelor competente, potrivit legii.
Utilizarea Platformei se va face exclusiv în scop personal.
Pentru a putea beneficia de serviciile noastre, așa cum am definit și mai sus, trebuie să fii Angajat al unui Angajator, cu forme legale, pe care ni le poți proba prin prezentarea codului Angajatorului.
Astfel, primul pas în procesul tău de înregistrare va fi să verifici dacă Angajatorul tău are un contract de colaborare cu noi. Acesta îți va pune la dispoziție detaliile unice de identificare pe Platforma, așa cum este codul Angajatorului. În cazul în care Angajatorul tău nu colaborează cu noi, nu trebuie să îți faci griji, pentru că îți punem la dispoziție un formular de cerere prin care ne poți indica numele Angajatorului tău, iar noi vom încerca să luăm legătura cu el pentru a-i prezenta dorința ta de a primi Avansuri Salariale.
Dacă Angajatorul tău a încheiat un contract de colaborare cu noi, atunci poți trece la pasul următor și îți poți crea Contul de Utilizator pe Platformă.
Contul de Utilizator este nominal și nu poate fi transferat către sau utilizat de alte terțe persoane.
Utilizarea Platformei implică prelucrarea datelor tale cu caracter personal, atât cele oferite de tine, cât și cele furnizate de către Angajator sau de către persoana desemnată de acesta din cadrul departamentului sau Societății Payroll, precum: nume, prenume, adresă de e-mail, parola Contului de Utilizator, carte de identitate, fotografie de tip portret, tipul contractului tău de muncă (cu timp normal de lucru sau cu timp parțial), cuantumul salariului, data plății salariului, contul IBAN. Mai multe informații privind prelucrarea datelor tale sunt disponibile în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal accesibilă aici.
Accesul și utilizarea Platformei sunt condiționate de acceptarea acestui Contract. Accesul la Platformă poate fi restricționat atât în ipoteza în care tu îți încalci obligațiile din aceste documente, precum și în situația în care Angajatorul tău își încalcă obligațiile asumate față de noi. Totodată, Angajatorul tău ne poate solicita, oricând, sa-ți restricționăm accesul la Platformă.
Crearea Contului de Utilizator
Acum că Angajatorul tău colaborează cu noi, îți poți crea Contul de Utilizator.
Pentru a-ți crea Contul de Utilizator, va trebui să parcurgi toți pașii din Platformă și să ne oferi toate datele tale solicitate de noi, pe care le vom prelucra în concordanță cu Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
Deschiderea Contului de Utilizator
Primul pas este crearea Contului de Utilizator și constă în completarea câmpurilor cu următoarele date: telefon, adresă de e-mail, nume, prenume si parolă Cont de Utilizator. Cu această parolă asociată Contului de Utilizator, te vei conecta în Platformă ulterior, indiferent dacă vei folosi o tabletă, un telefon mobil sau site-ul nostru web.
In următorul pas, completezi codul Angajatorului primit de la companie și ai nevoie să permiți accesul acesteia la anumite funcții ale dispozitivului de pe care o accesezi: încărcare poză și/sau accesul la cameră foto-video, locație, notificări, SMS sau orice alte funcții indicate de Platformă, pentru care îți vom cere acordul în mod expres cu privire la fiecare dintre acestea.
Ultimul pas pentru înregistrarea contului tău este acceptarea explicită prin bifarea documentelor: Termeni și Condiții, a Politicii de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal sau a altor Documente Contractuale.
Parola nu trebuie dezvăluită niciunei terțe persoane. Totodată, nu trebuie să permiți accesul unei terțe persoane la Contul de Utilizator.
Accepți în mod expres că dezvăluirea către alte persoane a parolei tale poate duce la pierderea, utilizarea neautorizată sau închiderea Contului de Utilizator, tu fiind pe deplin răspunzător de aceasta.
În cazul în care, în orice moment, suspectezi orice activitate frauduloasă pe Contul de Utilizator sau orice compromitere a elementelor tale de securitate, va trebui, de urgență, să procedezi la schimbarea parolei și/ sau să ne contactezi telefonic sau prin e-mail, în cel mai scurt timp.
Completarea datelor cu caracter personal și verificarea identității
Legislația muncii îl obligă pe Angajator să se asigure că numai tu sau persoana desemnată de tine primește salariul. Astfel, îți vom solicita mai multe informații pentru a ne asigura că tu ești cine pretinzi.
Prin urmare, pentru a te identifica corespunzător îți vom solicita codul primit de la Angajator. Completarea câmpului cu acest cod este obligatorie și este stabilit prin relația de colaborare între Prestator si Angajator. Comunicarea acestui cod se realizează prin sursa de informare stabilită între Angajator și Angajat. Necompletarea acestui cod sau completarea eronată va conduce la imposibilitatea înregistrării și a activării Contului de Utilizator în baza de date a Platformei, respectiv imposibilitatea de a putea folosi Platforma.
De asemenea, îți vom solicita și următoarele date cu caracter personal: o poză sau o imagine scanată a actului tău de identitate, precum și o fotografie portret făcută cu telefonul tău mobil (tip ,,Selfie”).
Cu timpul, s-ar putea să fim nevoiți să mai solicităm astfel de verificări, precum și alte date sau documente, pentru a menține actualizate datele tale personale, precum și în cazul în care suntem obligați de legislația în vigoare sau de autorități.
Trebuie să știi că ești complet responsabil de acuratețea, realitatea, actualitatea și valabilitatea oricăror informații/ documente/ date personale pe care ni le furnizezi, noi neasumându-ne nicio răspundere în cazul în care aceste date sunt eronate, frauduloase, denaturate ori utilizate de persoane neautorizate. Orice dată/ informație/ document/ act de identitate pe care noi le solicităm, dar nelimitându-se la: date de identificare, carte de identitate, pașaport, fotografii, contract de muncă sau orice alte documente și informații prevăzute în prezentele Termeni și Condiții, în Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal sau pe care le putem solicita pentru prestarea serviciilor, vor fi divulgate Prestatorului exclusiv pe răspunderea ta. Pe Platformă sunt interzise orice fel de acțiuni frauduloase/ nelegale/ infracționale și vom informa autoritățile de îndată ce vom avea orice suspiciune privind o activitate frauduloasă.
După completarea acestor informații va fi esențial ca tu să citești cu atenție Contractul și să îl accepți pentru a-ți putea crea Contul de Utilizator.
Activarea Contului de Utilizator
După deschiderea Contului de Utilizator, pentru folosirea serviciilor Platformei, acesta trebuie activat.
Pentru activarea Contului de Utilizator, și, implicit, pentru folosirea serviciilor Platformei, este necesar ca Angajatorul (sau o persoana desemnată de acesta din cadrul departamentului sau Societății Payroll) să furnizeze către noi o serie de date cu caracter personal, precum: tipul contractului tău de muncă (cu timp normal de lucru sau cu timp parțial), cuantumul salariului, data plății salariului, contul tău IBAN.
După obținerea acestor date, Contul de Utilizator va fi activat.
Felicitări! Acum te poți bucura de toate funcționalitățile Platformei.
Consultarea Soldului Disponibil
Din meniul Platformei vei putea consulta Soldul Disponibil, numai în baza acestuia putând face cererile de Avans Salarial.
Soldul Disponibil va fi actualizat cu datele furnizate de Angajator (sau o persoana desemnată de acesta din cadrul departamentului sau Societății Payroll). Trebuie să ai în vedere că noi ne bazăm exclusiv pe datele furnizate astfel, și nu vom verifica, din alte surse, acuratețea sau actualitatea acestora.
Astfel, trebuie să știi că tu ești responsabil de verificarea oricăror informații care apar pe Platformă, printre care, dar nelimitându-se la: cuantumul salariului, data plății acestuia, Soldul Disponibil etc. Totodată, trebuie să ai în vedere că, din varii motive, s-ar putea ca datele prezente pe Platformă să nu fie actualizate în timp real. Înainte de a face orice acțiune pe Platformă, ești obligat să verifici aceste date.
Suma retrasă și Soldul Disponibil sunt câmpurile din Platformă care se vor actualiza după: (i) fiecare cerere de Avans Salarial și (ii) fiecare zi de salariu, astfel încât tu să ai transparență totală asupra Soldului Disponibil, asupra sumelor retrase cu titlu de Avans Salarial și asupra restului de plată la salariu, în măsura în care este aplicabil.
- 6. Completarea cererii de acordare a Avansului Salarial
Din meniul Platformei vei putea accesa secțiunea de solicitare a Avansului Salarial. Acolo, din nou, ți se va prezenta nivelul Soldului Disponibil, în baza căruia vei face cererea de Avans Salarial.
Vei completa cererea de Avans Salarial cu cuantumul acestuia. Prin transfer bancar sumele de bani vor ajunge în contul tău bancar în termenele de executare a operațiunilor de plată prevăzute atât de banca noastră, cât și de banca ta.
Cererea va fi procesată și soluționată conform secțiunii Procedura de evaluare a cererilor,de mai jos.
ComunicareaComunicarea cu noi
Platforma îți va oferi posibilitatea, pe lângă celelalte mijloace de comunicare, să iei legătura cu noi prin intermediul secțiunii „Contact”.
Comunicarea cu tine
Am realizat o serie de notificări de tip e-mail și „push notification”.
Tu alegi ce fel de notificări vrei să primești. În secțiunea setări a Platformei ai posibilitatea să activezi sau să blochezi „push notification” sau e-mail-urile. Îți recomandăm să activezi „push notification”pentru a putea fi la curent cu situația cererilor de Avans Salarial introduse.
Prin intermediul acestor notificări:
- Vei fi anunțat pe e-mail și printr-o notificare pe telefon când Contul de Utilizator a fost creat cu succes și când înregistrarea a fost aprobată.
- Vei primi un e-mail la fiecare solicitare/cerere de Avans Salarial.
- Vei primi o notificare pe telefon când statusul plății pe care o aștepți se modifică (ex. plata a fost efectuată sau anulată).
- Vei primi notificări despre Soldul Disponibil.
- Vei primi un e-mail cu câteva zile înainte de ziua de salariu cu raportul lunar, respectiv statusul retragerilor tale, în măsura în care este aplicabil.
Închiderea Contului de Utilizator
Vei putea, oricând și fără costuri suplimentare, închide Contul de Utilizator pe Platformă, precum și să îți exerciți toate drepturile tale privind datele personale, în conformitate cu Termenii și Condițiile și Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
Vei putea solicita închiderea Contului de Utilizator direct din Platformă, prin utilizarea secțiunii ,,Contact”, sau prin transmiterea unui e-mail la adresa Prestatorului: [email protected].
În urma acestei solicitări Contul de Utilizator va fi stocat de către Prestator în conformitate cu Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal și nu va mai putea fi folosit la viitoare cereri de Avansuri Salariale.
7. Procedura de evaluare a cererilor
După ce ai transmis cererea de acordare a Avansului Salarial prin intermediul Platformei, aceasta va trece printr-un procedeu de evaluare, care se va desfășura conform instrucțiunilor pe care Angajatorul ni le-a dat.
Ulterior evaluării cererii tale, vei primi în Platformă un mesaj care te va anunța dacă cererea ta a fost aprobată sau respinsă.
În cazul în care cererea ta a fost aprobată, vei primi Avansul tău Salarial conform metodei de plată alese.
În cazul în care cererea de Avans Salarial a fost respinsă, poți cere detalii trimițând un e-mail la adresa Angajatorului tău sau la adresa Prestatorului: [email protected].
Cererea de Avans Salarial poate fi respinsă pentru unul sau mai multe dintre următoarele motive:
- Angajatorul / Societatea Payroll ne-a solicitat să-ți restricționăm accesul la Platformă;
- Angajatorul și-a încălcat obligațiile față de noi;
- Angajatorul înregistrează restanțe la plata obligațiilor bănești asumate către noi;
- Contractul tău de muncă a încetat sau face obiectul unui litigiu;
- La momentul trimiterii cererii sau în intervalul de timp până la evaluarea acesteia, ți-ai pierdut calitatea de Angajat;
- Există o suspiciune de utilizare frauduloasă a Platformei;
- Cererea nu îndeplinește condițiile indicate de Platformă, este incompletă sau incorectă;
- Cererea depășește limitele impuse de Angajatorul tău;
- Nu este respectat Contractul;
- Operațiunea de plată este refuzată, neexecutată sau incorect executată de prestatorii de servicii de plată;
- Neplata comisionului de către tine la termenele și în modalitățile stabilite conform Documentelor Contractuale, dacă este cazul;
- Activitatea ta ne poate produce daune nouă sau colaboratorilor noștri;
- Alte motive.
8. Limitele Avansurilor Salariale
Avansurile Salariale vor fi plătite de către Angajator. Astfel, ținând cont că noi suntem împuterniciții lui, există posibilitatea ca acesta să ne impună anumite limite privind Avansurile Salariale, pe care noi trebuie să le respectăm.
Angajatorul poate impune o Limită Individuală, o Limită Maximă și o Limită Zilnică a Avansurilor Salariale, cu privire la care vei fi informat în Platformă și direct, de Angajator.
La atingerea oricărei limite stabilite de Angajatorul tău, limite care nu sunt în controlul nostru, noi nu vom mai putea procesa cererile de Avans Salarial.
Există posibilitatea ca, la atingerea unei limite, Angajatorul să convină cu noi continuarea plăților Avansurilor Salariale sau să reseteze acea limită atinsă. În aceste situații, tu vei putea face, din nou, cereri de Avansuri Salariale prin intermediul Platformei, fiind informat în acest sens.
În situația în care, din motivele prezentate în conținutul acestui document, nu vei mai putea accesa serviciul de acordare a Avansurilor Salariale, e important să știi că acest lucru nu va avea niciun efect asupra contractului tău de muncă. Drept urmare, contractul de muncă continuă în condițiile stabilite de tine cu Angajatorul tău.
Toate aceste limite vor fi disponibile pe Platformă. Trebuie să ai în vedere că aceste limite pot suferi oricând modificări, modificări ce pot fi aplicate imediat.
9. Plata Avansurilor Salariale
Plata Avansurilor Salariale se va face după evaluarea și aprobarea cererii tale, conform secțiunii 7 de mai sus.
Este esențial pentru a putea primi Avansurile Salariale, să deții un cont bancar la o instituție financiară din România în care îți încasezi salariul, iar acesta să fie activ și să nu fie blocat.
Sumele de bani ce reprezintă Avansurile Salariale aprobate vor fi transferate din contul nostru în contul tău, în baza mandatului oferit de Angajator.
Noi nu avem acces și nu vom colecta niciun fel de informații legate de tranzacțiile tale, altele decât cele derulate în cadrul Platformei.
Metoda de plată
Viramentul Avansului Salarial se va efectua prin intermediul contului IBAN sau a cardului bancar introdus în aplicație.
Termenul de plată
Soluționarea și plata tuturor cererilor de Avans Salarial introduse până în ora 14:00 a zilelor lucrătoare de luni până vineri se va efectua în aceeași zi, iar cererile introduse ulterior orei 14:00 sau în zilele nelucrătoare vor fi soluționate și plătite în următoarea zi lucrătoare.
Nu se vor soluționa cererile de Avans Salarial și nu se vor efectua plăți în zilele de week-end și în orice alte zile nelucrătoare (de exemplu: sărbători legale).
Sumele vor ajunge în contul tău bancar în funcție de termenele de executare ale instituțiilor financiare la care atât noi, cât și tu, avem deschise conturile, precum și în funcție de ziua în care este făcută cererea (de exemplu: dacă cererea este făcută într-o zi lucrătoare sau nelucrătoare).
Executarea plăților și răspunderea
Toate operațiunile de plată vor fi executate de către procesatorul de plăți și de către instituțiile financiare. Noi nu vom avea niciun rol în procesarea și executarea operațiunilor de plată.
În cazul în care întâmpini probleme privind plățile, ne poți contacta la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0374822861. Noi vom investiga orice problemă apărută în legătură cu transferurile de bani și vom reveni cu un răspuns către tine în cel mai scurt timp posibil. Dacă problema se datorează culpei Angajatorului, instituției financiare la care este deschis contul sau procesatorului de plăți, nu suntem răspunzători de remedierea problemei.
De asemenea, în cazul în care suspectezi orice activitate frauduloasă cu instrumentele tale de plată utilizate în Platformă, va trebui să te adresezi imediat instituției financiare emitente.
10. Restricționarea, suspendarea sau încetarea posibilității de a solicita Avansuri Salariale
Platforma îți va oferi simplitatea comunicării și solicitării Avansurilor Salariale de la Angajator. Cu toate acestea, trebuie să ai în vedere ca toate aceste facilități îți sunt puse la dispoziție, prin noi, direct de către acesta. Astfel, pot apărea situații în care accesul la Platformă să fie restricționat, suspendat sau încetat, din motive independente de noi. Totodată, Angajatorul ne poate solicita, oricând, încetarea plăților Avansurilor Salariale.
Accesul la Platformă sau solicitarea Avansurilor Salariale vor putea fi restricționate, suspendate sau încetate, temporar sau definitiv, pentru următoarele motive:
- La solicitarea Angajatorului;
- La atingerea oricăreia dintre limitele prevăzute în secțiunea Limitele Avansurilor Salariale;
- Pentru orice încălcare a Contractului;
- Pentru oricare dintre motivele de eligibilitate prevăzute în secțiunea Cine poate utiliza Platforma?;
- La solicitarea ta de a închide Contul de Utilizator;
- Alte motive.
11. Comisioane și plata acestora
Comisioanele și detaliile de plată pentru utilizarea platformei sunt suportate în conformitate cu Documentele Contractuale.
Noi suntem o entitate complet distinctă de Angajator și prestăm servicii tehnologice atât către tine, cât și către Angajator. Totodată, suntem o entitate complet distinctă de prestatorii de servicii de plată implicați în oricare dintre operațiunile de plată incidente, neprestând astfel de servicii.
Noi, Prestatorul, nu suntem parte la raportul de muncă dintre tine și Angajator și nu putem influența sau modifica acest raport.
Avansurile Salariale sunt oferite exclusiv de către Angajator. Sumele de bani aferente Avansurilor Salariale sunt virate din contul nostru bancar, ca urmare a împuternicii acordate de acesta.
Toate informațiile afișate pe Platformă sunt furnizate de către Angajator și/sau de Societatea Payroll. Noi nu verificăm și nu vom verifica aceste informații. Nu ne asumăm răspunderea pentru acuratețea, realitatea sau sincronizarea informațiilor publicate pe Platformă sau pe orice alt website. Angajatul este pe deplin responsabil să verifice orice informație afișată pe Platformă și este pe deplin răspunzător de orice acțiune întreprinsă în baza informațiilor respective.
Angajatul este pe deplin responsabil de verificarea limitei în care poate face cereri de Avans Salarial. Nu ne asumăm răspunderea pentru depășirea, de către Angajat, a limitelor de Avansuri Salariale aprobate de Angajator. Totodată, nu ne asumăm răspunderea în acele situații în care Angajatul solicită un Avans Salarial depășind limitele sau încălcând condițiile impuse de Angajator, Societatea Payroll, instituțiile publice, creditori, instanțe de judecată, executori judecătorești, organe ale administrației publice sau alte asemenea persoane. Dacă există neconcordanțe între sumele și informațiile afișate în Platformă și astfel de limite sau condiții, Angajatul are obligația de a ne anunța, de îndată, în una dintre modalitățile indicate în acești Termeni și Condiții.
Angajatul este pe deplin responsabil de realitatea și acuratețea informațiilor, documentelor și datelor personale furnizate în procesul de înregistrare, Prestatorul neverificând aceste date.
Angajatul este pe deplin răspunzător de utilizarea Platformei. Orice prejudiciu cauzat prin sau în legătură cu aceasta utilizare nouă, Angajatorului sau terților, va fi pe deplin acoperit de către Angajat.
Încercăm ca serviciile oferite de noi să se ridice tot timpul la nivelul așteptărilor tale și facem eforturi considerabile pentru ca tu să beneficiezi de cea mai bună experiență. Cu toate acestea, nu putem garanta că Platforma sau alte servicii vor fi disponibile în permanență și neîntrerupt și nici nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru orice eventuale prejudicii pe care întreruperea serviciilor le-ar putea produce.
În ceea ce privește disponibilitatea și accesul la cererile de Avans Salarial, acestea pot fi oricând întrerupte din motivele indicate în acești Termeni și Condiții sau în alte Documente Contractuale ori la solicitarea Angajatorului. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru astfel de situații.
În ceea ce privește serviciile de plată, noi nu suntem răspunzători pentru executarea autorizată sau corectă a oricărei operațiuni de plată inițiată sau executată în derularea prezentului Contract. Pentru orice situație de operațiune de plată neautorizată sau incorect executată, Angajatul se va adresa instituției financiare la care acesta are contul deschis, procesatorului de plăți extern care procesează plățile prin intermediul Platformei sau altor prestatori de servicii de plată care au intermediat sau executat operațiunea de plată.
Totodată, nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile în care accesul și/ sau utilizarea Platformei sunt restricționate din cauza nerespectării de către Angajator a obligațiilor sale contractuale asumate față de noi.
Prestatorul va răspunde doar pentru prejudiciile cauzate Angajatului cu intenție sau din culpă gravă, fiind exonerat de orice altă formă de răspundere.
Angajatul declară că acceptă orice risc de producere a unui prejudiciu prin utilizarea Platformei.
Totodată, pe lângă cazurile prezentate mai sus, Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru:
- Orice prejudicii cauzate de Platformă;
- Alte prejudicii care nu sunt produse cu intenție sau din culpa noastră gravă.
13. Limitarea răspunderii privind Platforma
Noi luăm toate măsurile ce țin de noi pentru a ne asigura că informațiile provenite de la noi disponibile pe Platformă sunt corecte și fără erori. Nu vom verifica și nu vom garanta acuratețea și realitatea informațiilor ce provin din alte surse, precum, dar fără a se limita la: Angajat, Angajator, Societatea Payroll, prestatori de servicii de plată, terți etc.
Nu putem garanta că Platforma va fi disponibilă oricând și fără erori. Totodată, nu putem garanta funcționalitatea, acuratețea și fiabilitatea Platformei și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legătură cu îndeplinirea obiectivului acesteia.
Este posibil ca, uneori, accesul tău la Platformă să nu fie posibil din cauza mai multor motive, precum: defecțiuni tehnice, actualizări de software, operațiuni de mentenanță sau altele asemenea. Nu ne asumăm răspunderea pentru astfel de întreruperi, iar tu înțelegi și accepți că astfel de situații se pot întâlni în utilizarea unei platforme digitale și accepți că utilizarea Platformei poate genera astfel de inconveniente, pe care le accepți și renunți, în mod expres, la orice pretenție pe care ai putea-o avea în astfel de situații.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru nicio daună provocată de viruși informatici care ar putea să-ți infecteze dispozitivele de pe care accesezi Platforma sau alte bunuri ori fonduri ale tale. Ești pe deplin responsabil de modalitatea în care te protejezi pe tine, Contul de Utilizator și dispozitivele tale de orice atacuri cibernetice. Ești pe deplin responsabil de modul în care îți configurezi dispozitivele electronice pentru a preveni atacurile cibernetice. Nu ne asumăm responsabilitatea nici în cazul în care ești doar vizitator pe Platformă.
Îți este interzisă orice formă de încercare de alterare sau atacare a Platformei, prin orice fel de atacuri cibernetice. Ești pe deplin răspunzător de modul în care utilizezi Platforma și de orice prejudiciu cauzat nouă, altor utilizatori ai Platformei, angajatorilor, colaboratorilor noștri sau terților prin utilizarea Platformei. Orice prejudiciu cauzat de modalitatea în care utilizezi Platforma, de vulnerabilitatea dispozitivelor tale electronice ori de orice viruși informatici pe care i-ai putea transmite, cu intenție sau din culpă, pe Platformă, va fi reparat în integralitate de tine. Pentru orice suspiciune de atac cibernetic asupra Platformei, vom lua măsurile pe care le considerăm necesare, inclusiv de a anunța de îndată autoritățile competente, urmând toate căile legale pentru încetarea atacului și repararea prejudiciului, atât civile cât și penale. În astfel de situații, dreptul tău de a utiliza Platforma va înceta imediat și ți se va restricționa accesul la aceasta.
Luăm toate măsurile rezonabile pentru a preveni frauda informatică pe Platformă. Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul unui atac asupra serverelor noastre sau cele ale terților.
Noi vom putea, oricând, să subcontractăm toate sau o parte dintre serviciile și funcționalitățile oferite prin intermediul Platformei, fără acordul sau înștiințarea ta anterioară sau ulterioară.
Noi vom putea cesiona, oricând, total sau parțial, Contractul dintre noi și tine, în conformitate cu dispozițiile art. 1315 din Codul Civil.
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții și a Documentelor Contractuale, consimți expres, în conformitate cu dispozițiile art. 1317 din Codul Civil, în mod anticipat, ca noi să ne putem substitui un terț în raporturile contractuale cu tine.
16. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, pe care trebuie să o citești și să o accepți pentru a putea utiliza Platforma.
Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal completează prezentele Termeni și Condiții.
Politica de utilizare a Cookie-urilor
Această politică reglementează utilizarea cookie-urilor atunci când accesați website-ul și navigați în cadrul acestuia.
Ce sunt Cookie-urile?
Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: Chrome, IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk, la momentul accesării inițiale a website-ului și apoi stocate acolo. Poți afla mai multe despre cookie-uri accesând website-ul www.allaboutcookies.org.
Scopul Cookie-urilor
Un “cookie” înregistrează informații relative la navigarea dumneavoastră pe website (pagini vizitate, data și ora de vizitare). Această informație permite website-ului “să-și amintească” informații cu privire la preferințele dumneavoastră și să îmbunătățească astfel experiența de navigare în website.
Cookie-uri pe care le folosim:
- Folosim cookie-uri pe acest website pentru a te putea face distincție între utilizatori, pentru a asigura unele din funcționalitățile acestui website, respectiv pentru a analiza interacțiunea utilizatorilor cu website-ul.
- Cookie-urile pe care le folosim nu stochează nicio informație personală pe baza căreia poți fi identificat. Aceste cookie-uri ne permit să furnizăm servicii mai bune prin intermediul website-ului nostru. Unele dintre aceste sunt strict necesare pentru funcționarea adecvată a website-ului, în vreme ce altele sunt utilizate pentru îmbunătățirea performanței website-ului și pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor.
Cookie-urile pot fi clasificate după cum urmează:
- Cookie-uri esențiale – Acestea sunt esențiale pentru navigarea în website. Ele permit utilizarea aplicațiilor incorporate în website, precum cea de login. Aceste cookie-uri nu colectează informații despre utilizator în baza căruia acesta să poată fi identificat. Fără aceste cookie-uri, anumite funcționalități ale website-ului nu pot fi disponibile.
- Cookie-uri de analiză – Acestea ne permit să analizăm cum interacționează utilizatorii cu website-ul nostru: care sunt paginile cele mai vizitate, care sunt articolele cele mai citite, etc. Aceste cookie-uri sunt folosite doar în scopuri de analiză statistică în vederea conținutului website-ului.
- Cookie-uri funcționale – Acestea ne permit să reține preferințele tale atunci când navighezi în cadrul website-ului. Astfel, utilizatorul nu trebuie să-și personalizeze preferințele de fiecare dată când accesează website-ul.
- Cookie-uri de publicitate – Acestea permit direcționarea publicității în funcție de interesele și obiceiurile utilizatorului, detectate atunci când navighează în website sau în afara acestuia.
Folosim cookie-urile funcționale:
- Pentru a accesa informațiile din website, dacă deții un cont de utilizator;
- Pentru recunoașterea preferințelor tale atunci când revii în website.
Dezactivarea / Blocarea Cookie-urilor
Cele mai multe tipuri de navigatoare web permit blocarea majorității tipurilor de cookie-uri (cu excepția celor esențiale, de tip Flash), inclusiv a cookie-urilor esențiale. Precizăm că dacă sunt blocate toate cookie-urile, anumite componente și funcții ale website-ului pot fi afectate. Dacă nu ai blocat cookie-urile din setările navigatorului web pe care îl folosești, în momentul în care accesezi website-ul, sistemul nostru va emite cookie-uri.
Modificarea politicii privind cookie-urile
Este posibil să modificăm uneori această politică. În cazul unei astfel de modificări, noua politică privind cookie-urile va fi postată pe website.
18. Link-uri către entități terțe
Platforma va putea conține link-uri către terțe entități sau website-uri, printre altele, și de tipul: afișe publicitare, sondaje, link-uri către colaboratori, link-uri către website-urile autorităților etc. Orice link-uri către alte website-uri sau alte informații/ resurse furnizate de terțe persoane sunt publicate pe Platformă pentru informarea ta.
Nu ne asumăm răspunderea pentru niciunul dintre aceste link-uri și niciuna dintre aceste informații, conținutul, corectitudinea și securitatea acestora fiind exclusiv în responsabilitatea operatorului/ deținătorului website-ului sau informației. Nu avem niciun control asupra acestor website-uri și pentru orice daune cauzate de acestea te vei adresa exclusiv operatorului/ deținătorului website-ului respectiv.
19. Drepturi de proprietate intelectuală
Platforma, elementele sale componente, elementele grafice, tehnologia, parteneriatele, know-how-ul și conținutul acesteia sunt proprietatea Prestatorului și pot fi utilizate doar de către noi sau de către persoanele licențiate. Angajatul înțelege că nu are niciun drept asupra acestora, cu excepția dreptului de utilizare a Platformei, în conformitate cu Documentele Contractuale.
Toate informațiile puse la dispoziție de către noi prin intermediul Platformei sunt exclusiv proprietatea Prestatorului și pot fi protejate, în condițiile legii, prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală.
Nu vei putea utiliza imaginile, semnele sau mărcile aparținând Prestatorului, partenerilor sau altor terțe persoane, dacă nu ai obținut, în prealabil, consimțământul scris al titularilor.
20. Încetarea contractului, închiderea Contului de Utilizator de pe Platformă
Acești Termeni și Condiții sunt valabili pe toată durata utilizării Platformei. Închiderea Contului de Utilizator de pe Platformă presupune și denunțarea acestor Termeni și Condiții și a Documentelor Contractuale. Denunțarea Termenilor și Condițiilor presupune și închiderea Contului de Utilizator de pe Platformă.
Va atrage încetarea de drept a Termenilor și Condițiilor, implicit și închiderea Contului de Utilizator de pe Platformă, fără o notificare prealabilă sau punere în întârziere, îndeplinirea uneia sau mai multora dintre următoarele condiții:
- Încetarea contractului tău de muncă/ colaborare cu Angajatorul tău;
- Încercarea de a accesa Platforma prin alte mijloace sau metode decât cele indicate de noi;
- Neîndeplinirea condițiilor de eligibilitate pentru accesul la Platformă, conform secțiunii Cine poate utiliza Platforma?;
- Decesul sau lichidarea uneia dintre părți;
- Intrarea în insolvență a Angajatorului;
- Încălcarea acestor Termeni și Condiții, a Politicii de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal sau a altor Documente Contractuale.
Tu îți vei putea închide, oricând, fără costuri, Contul de Utilizator deschis pe Platformă, cu îndeplinirea, cumulativă, a următoarelor condiții: a) solicitarea de închidere ne va fi transmisă din secțiunea ,,Contact” din Platformă cu 5 (cinci) zile înainte de data de la care dorești închiderea Contului de Utilizator. Mai exact, din momentul solicitării închiderii Contului de Utilizator din Platformă, aceasta va produce efecte în termenul de 5 (cinci) zile; b) dacă este aplicabil, să nu înregistrezi debite la data solicitării închiderii; c) să nu ai cereri de Avans Salarial transmise și neevaluate.
Noi vom putea denunța Termenii și Condițiile și Documentele Contractuale, oricând, cu notificarea ta prealabilă cu 15 (cincisprezece) zile în avans, prin una dintre modalitățile indicate la secțiunea Suport și Comunicare.
Încetarea Termenilor și Condițiilor are ca efect scadența imediată a tuturor obligațiilor bănești datorate către noi.
21. Modificarea Termenilor și Condițiilor
Noi putem revizui acești Termeni și Condiții, precum și Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal sau alte Documente Contractuale, în orice moment, cu notificarea ta prealabilă.
În cazul modificărilor contractuale, vei fi notificat, prin e-mail și/ sau prin intermediul Platformei, despre noile condiții și modificări, cu 30 (treizeci) de zile înainte de data intrării lor în vigoare. În cazul în care nu ești de acord cu acestea, ai posibilitatea de a solicita denunțarea unilaterală a Contractului, în mod gratuit, cu efect de la data la care modificările ar fi intrat în vigoare.
Noile Documente Contractuale vor fi vizibile pe Platformă. La prima autentificare pe Platformă, după modificarea acestora, vei fi notificat privind noile modificări ce vor intra în vigoare, având posibilitatea să le accepți sau să le refuzi. În cazul în care le accepți, vei putea continua utilizarea Platformei, în noile condiții contractuale. În cazul în care refuzi, această echivalează cu o denunțare a Contractului din partea ta, în condițiile indicate mai sus, iar Contul de Utilizator va fi închis.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza, în mod constant, Platforma, fără o notificare prealabilă, putând modifica orice element, informație sau funcționalitate din cadrul acesteia. Există posibilitatea ca la anumite actualizări să ți se solicite acceptarea acestora pentru a continua utilizarea Platformei.
Ne poți contacta, oricând, în următoarele modalități:
- prin e-mail la adresa: [email protected];
- telefonic, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 17:00, la numărul de telefon: 0374822861;
- prin intermediul secțiunii Contact din cadrul Platformei;
Te vom putea contacta, similar, prin aceleași modalități indicate mai sus și la datele de contact declarate de tine.
În cazul în care suspectezi orice compromitere a Contului de Utilizator sau orice activitate suspectă, ești obligat să ne anunți, de îndată la 0374822861 și/ sau [email protected].
Platforma va solicita accesul și utilizarea notificărilor dispozitivului tău de pe care o accesezi. Îți recomandăm să permiți accesul Platformei la toate formele de notificări pentru a putea fi mereu informat.
23. Legea aplicabilă și jurisdicție
Acești Termeni și Condiții, precum și celelalte Documente Contractuale, sunt în integralitate suspuse legislației române.
Orice litigiu rezultând din sau în legătură cu acești Termeni și Condiții sau alte Documente Contractuale vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiile vor fi de competența instanțelor române.
Termenii și Condițiile, Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, precum și orice alt Documente Contractuale constituie acordul dintre Prestator și Angajat. Acestea înlătură orice înțelegere verbală anterioară între părți.
În cazul în care ai orice nelămuriri cu privire la Documentele Contractuale, ne poți contacta prin modalitățile de contact indicate mai sus.
Dacă orice clauză sau secțiune din prezentele Termeni și Condiții, din Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal sau din alte Documente Contractuale este declarată nulă sau fără a produce efecte juridice, de către instanțele de judecată sau de alte autorități jurisdicționale, aceasta va fi eliminată din Documentele Contractuale, fără a afecta valabilitatea și eficacitatea celorlalte clauze sau secțiuni.
În cazul în care nu ne exercităm un drept prevăzut în Documentele Contractuale sau în orice lege aplicabilă, aceasta nu se va interpreta ca o renunțare la respectivul drept.
În caz de conflict între acești Termeni și Condiții și alte Documente Contractuale, Termenii și Condițiile vor prevala, dacă nu este prevăzut altfel în cuprinsul acelor Documente Contractuale.
Contractul se încheie pe o durată nedeterminată.
După finalizarea înrolării pe Platformă și a creării Contului de Utilizator, vei primi, atât pe e-mail, cât și pe Platformă, confirmarea încheierii Contractului și clauzele acestuia. Contractul se consideră încheiat de la momentul primirii confirmării din partea noastră.